Згідно Закону України 3651-д орган місцевого самоврядування «Михайлівська громада» (код ЄДРПОУ: 04375642) був реорганізований і увійшов до складу Степівської громади

Для можливості відновлення сайту дзвоніть за телефонами: (0432) 55-43-69 - Метастудія (Вінниця)
Starostat.org.ua - розробка веб-сайтів для старостинських округів ОТГ України
МИХАЙЛІВСЬКА ОБ'ЄДНАНА ТЕРИТОРІАЛЬНА ГРОМАДА

МИКОЛАЇВСЬКИЙ РАЙОН МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ

Рішення сільської ради №3 «Про затвердження Тимчасового Регламенту роботи Михайлівської сільської ради»

Кількість переглядів: 118
Скликання: 8 скликання
Сесія: 1 сесія
Тип документу: Рішення сільської ради
Дата: 23.12.2016
Номер документу: 3
Назва документу: Про затвердження Тимчасового Регламенту роботи Михайлівської сільської ради
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.03 МБ)

МИХАЙЛІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

МИКОЛАЇВСЬКА ОБЛАСТЬ МИКОЛАЇВСЬКИЙ РАЙОН

 

Р І Ш Е Н Н Я

 

 

23 грудня 2016 року № 3

с. Михайлівка

 

Про затвердження Тимчасового                             І сесія восьмого скликання   

Регламенту роботи                            

Михайлівської сільської ради

                              

          Відповідно пункту першого, до розділу один, статті 26 Закону  України « Про місцеве самоврядування в Україні» сільська рада

 

 В И Р І Ш И Л А :

 

    1. Затвердити Тимчасовий Регламент роботи Михайлівської  сільської ради 8 скликання (додаток  додається).

 

   2. Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.

 

 

 

 

 

 

 

Сільський голова                                                                         В.В.Чечуй

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                  Затверджено

                                                                                        рішенням  Михайлівської

                                                                                         сільської ради № 3

                                                                                         від «23» грудня 2016 р.

 

ТИМЧАСОВИЙ  РЕГЛАМЕНТ

МИХАЙЛІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

Стаття 1. Сесія ради

1. Рада проводить свою роботу сесійно.

2. Сесія — форма роботи ради як представницького органу, яка складається з пленарних засідань ради, а також засідань постійних комісій ради, що відбуваються тільки під час сесії.

3. Комісія ради або її робоча група може проводити своє засідання одночасно з пленарними засіданнями ради у тому разі, коли проект рішення визнано невідкладним,чи за дорученням ради, якщо в цей час пленарне засідання не пов'язане з прийняттям рішень, проведенням виборів, призначенням або затвердженням посадових осіб.

Стаття 2. Скликання сесії ради

  1. Сесії, наступні після першої, скликаються головою сільської ради відповідно до плану проведення сесій, затвердженого радою, з його ініціативи, а також у двотижневий тер­мін, за пропозицією більшості членів виконавчого комітету ради або не менш як третини депутатів від загального складу ради, або у порядку реалізації громадою права на міс­цеву ініціативу. У цьому випадку сесію відкриває та веде сільський голова .
  2. У разі порушення зазначених термінів скликання сесії або за дорученням сільського голови сесію скликає, відкриває та веде секретар ради.
  3. У разі відмови чи неможливості скликання сесії сільським головою та секретарем ради сесія скликається:
    • з ініціативи виконавчого комітету постійною комісією ради;
    • з ініціативи третини депутатів від загального складу ради — цими депутатами.
  1. Рішення про скликання чергової сесії повідомляється депутатам не пізніше ніж за 10 днів до сесії, у виняткових випадках — не пізніше ніж за один день до сесії.
  2. Інформація про місце і час проведення та про порядок денний засідань ради по­відомляється секретарем ради кожному депутату, а також оприлюднюється через засоби масової інформації або іншим публічним способом.

 Стаття 3. Порядок проведення сесії

  1. Відкриття сесії ради оголошується головуючим на початку першого пленарного засідання.
  2. Відкриваючи сесію, головуючий повідомляє номери сесії, скликання ради та ого­лошує підставу її скликання відповідно до цього регламенту. Сесія ради є повноважною, якщо на її пленарному засіданні присутні більше половини депутатів від загального складу ради.
  3. На початку сесії ухвалюється її порядок денний, утворюється лічильна комісія. Під час розгляду питань за необхідності може утворюватися редакційна комісія з окре­мих питань порядку денного для внесення редакційних правок та уточнення формулю­вань рішення. Пропозиції щодо питань порядку денного вносяться головою громади та депутатами. Рішення про ухвалення питань порядку денного приймаються не менш як третиною загального складу ради. Після утворення постійних комісій ради рішення щодо питань порядку денного приймаються після їх розгляду на засіданнях відповідних   комісій з наданням висновків комісій.
  4. Перед розглядом кожного з питань порядку денного більшістю від присутніх де­путатів визначається час на доповідь, запитання та відповіді та на обговорення питання. Рішення сесії ради приймаються більшістю від присутніх депутатів. Сільський голова має право голосу та інші права депутатів відповідно до законодавства та цього регламенту.
  5. Перед закриттям пленарного засідання головуючий на засіданні уточнює час про­ведення наступного засідання ради. Питання, не розглянуті на поточному пленарному засіданні, підлягають розгляду на наступному пленарному засіданні у визначеній по­слідовності.
  6. Закриття сесії оголошується головуючим  після завершення розгляду всіх питань, що були включені до порядку денного.
  7. Сесія не може бути закритою, якщо рада не визначилась щодо всіх питань по­рядку денного.
  8. Погоджувальна рада та комісії ради можуть продовжувати роботу після закін­чення сесії без прийняття комісіями офіційних рішень.
  9. Під час відкриття сесії та після її закриття виконується Державний Гімн України.

Стаття 4. Формування проекту порядку денного сесії ради

1. Проект порядку денного сесії ради не пізніше ніж за два тижні до дати початку сесії ради формує голова громади після погодження з Погоджувальною радою на основі:

  1. Затвердженого радою перспективного плану роботи ради;
  2. Пропозицій секретаря ради;
  3. Пропозицій депутатів ради;
  4. Пропозицій постійних комісій ради;
  5. Пропозицій, поданих громадою в порядку місцевої ініціативи;

2. Пропозиція щодо кожного питання, яке пропонується включити до проекту по­рядку денного сесії, подається разом з проектом рішення, яке пропонується прийняти за цією пропозицією, підготовленим згідно з вимогами регламенту.

Стаття 5. Затвердження порядку денного

1. Проект порядку денного підлягає затвердженню на початку першого пленарного засідання сесії ради. Головуючий оголошує розгляд питання «про порядок денний сесії ради» у такій послідовності:

  1. Внесення та обговорення пропозицій про вилучення окремих питань з розгляду;
  2. Внесення та обговорення пропозицій про можливість включення до проекту по­рядку денного додаткових питань, якщо вони підготовлені відповідно до вимог цього регламенту;
  3. Голосування проекту порядку денного за основу більше 1/3 голосів від при­сутніх на засіданні;
  4. Вилучення окремих питань з розгляду — більшістю присутніх на засіданні;
  5. Включення додаткових питань до розгляду, якщо вони підготовлені відповідно до вимог цього регламенту — більше 1/3 голосів від присутніх на засіданні;

6.  Затвердження порядку денного в цілому більшістю в 1/3 від складу депутатів ради.
 

2. Щодо пропозицій порядку денного, що були подані в порядку місцевої ініціативи,то вони вважаються включеними до порядку денного без голосування і не можуть бути вилученими з порядку денного голосуванням депутатів.

Стаття 6. Розгляд питань порядку денного

  1. Питання затвердженого порядку денного сесії ради, як правило, розглядаються тій черговості, у якій вони були затверджені.
  2. В окремих випадках черговість розгляду питань може бути змінено за рішенням ради, прийнятим більшістю голосів від складу ради після обговорення за скороченою процедурою.
  3. При цьому заслуховується виступ ініціатора такої пропозиції з її обґрунтуванням, опонента пропозиції, а також заслуховується виступ з цього питання голови або секре­таря ради і представника відповідної комісії.
  4. Виключення питання із затвердженого порядку денного приймається радою двома третинами голосів від загального складу ради.

5. Під час роботи сесії пропозиції про зміни її порядку денного можуть вноситися:
       1) головою громади;

       2)секретарем ради;

       3)постійною комісією;

       4)депутатською фракцією;

       5)шостою частиною від загального складу ради.

6. Для внесення до порядку денного сесії питань про відміну рішення ради, при­йнятого на поточній сесії, внесення доповнень та поправок до нього, а також до рег­ламенту, необхідна більшість голосів депутатів від загального складу ради.

Стаття 7. Регламент розгляду питання

  1. Розгляд питання порядку денного включає: доповідь, співдоповідь, запитання та відповіді доповідачеві, обговорення та заключне слово.
  2. Для доповіді надається час тривалістю до 20 хвилин, співдоповіді — до 10 хвилин, запитання та відповіді доповідачеві — до 20 хвилин, заключного слова — 5 хвилин.
  3. Для виступів в обговоренні надається час тривалістю 5 хвилин: для повторних виступів у обговоренні, для виступів за процедурою скороченого обговорення, а також для виступів щодо постатейного голосування проектів рішень, для заяв, внесення за­питів, резолюцій, виступів у «різному» — 3 хвилини; для виступів щодо кандидатур, процедури та з мотивів голосування, пояснень, зауважень, запитань, пропозицій, по­відомлень і довідок, внесення поправок — 2 хвилини.
  4. Головуючий може надати промовцю триваліший час, якщо ніхто з присутніх де­путатів не заперечує. У разі наявності заперечень триваліший час може надаватися за прийнятим без обговорення процедурним рішенням.
  5. Якщо виступ промовця був перерваний, наданий для виступу час продовжується на відповідний термін.
  6. Розгляд питання порядку денного не може перериватися розглядом інших питань порядку денного: якщо таке відбувається, то розгляд перерваного питання починається спочатку.

Стаття 8. Оголошення голосування

  1. Після закінчення обговорення головуючий повідомляє депутатів про перехід до голосування.
  2. З цього моменту слово може надаватися тільки щодо процедурних питань, спо­собу чи порядку голосування і тільки до моменту заклику проголошення головуючим фрази: «ставиться на голосування ».
  3. Голосування не відокремлюється в часі від оголошення головуючим на засіданні пропозицій, що ставляться на голосування.

4. Перед голосуванням головуючий на засіданні оголошує:

   1) необхідну кількість голосів для прийняття рішення;

   2) вид голосування (якщо з цього приводу є спеціальні вимоги регламенту   або з цих питань від депутатів надійшли пропозиції).

Стаття 9. Прийняття рішень радою

1. На пленарних засіданнях рада може приймати нормативні та інші акти у формі:

  1. Рішення ради, прийнятого у межах її компетенції, відповідно до вимог Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» для досягнення певної цілі, що спри­чиняє певні юридичні наслідки;
  2. Доручення — рішення ради, що стосується органу чи посадової особи ради, і містить зобов'язання або повноваження до одноразової дії;
  3. Звернення — рішення ради, звернене до не підпорядкованих раді суб'єктів із за­кликом до певних дій та ініціатив;
  4. Заяви — рішення ради, що містить виявлення позиції ради з певних     

питань;

  1. Процедурного рішення — рішення, прийняте радою з процедурних

питань відповідно до цього регламенту.

  1. Рішення ради приймається на її пленарному засіданні шляхом

          поіменного го­лосування депутатів.

  1. При встановленні результатів голосування до загального складу ради     

          включається сільський голова, якщо він бере участь у пленарному      

          засіданні ради, і враховується його голос.

8. Після оголошення головуючим на засіданні початку голосування ніхто не може переривати голосування. З початку процедури голосування і до оголошення його ре­зультатів слово нікому не надається.

9.У разі порушення процедури голосування або виникнення перешкод під час його проведення негайно проводиться повторне голосування без обговорення.

10. Якщо результат голосування викликає обґрунтовані сумніви, рада може прийняти процедурне рішення про переголосування.

Стаття 10. Підписання прийнятих рішень

  1. Рішення ради у п'ятиденний термін з моменту його прийняття підписується го­ловою громади, у випадках, визначених цим регламентом, головуючим на засіданні ради.
  2. Рішення ради упродовж терміну, визначеного частиною 1 цієї статті, може бути зупинено головою громади і внесено на повторний розгляд ради з обґрунтуванням за­уважень, для чого своїм розпорядженням голова громади має скликати пленарне за­сідання ради.
  3. Рада зобов'язана у двотижневий термін з дня зупинення рішення повторно його розглянути і прийняти рішення про його підтвердження, відхилення чи ухвалення у новій редакції.
  4. Якщо голова громади у двотижневий термін не скликав пленарного засідання ради чи не вніс зупиненого рішення на розгляд ради, а так само якщо рада відхилила зауваження голови громади і підтвердила попереднє рішення двома третинами голосів від загального складу ради, воно набирає чинності незалежно від підписання його го­ловою громади і оприлюднюється.

5. У випадку, коли голова громади не підписує прийняті радою в межах її компе­тенції рішення, рада може поставити питання про незабезпечення головою громади наданих йому повноважень.

Стаття 11. Оприлюднення рішень ради

  1. Рішення ради нормативного характеру, а також звернення та заяви ради підляга­ють обов'язковому оприлюдненню на Інтернет-ресурсі громади, а також через вивішу­вання текстів прийнятих рішень на спеціальному стенді ради, до якого є вільний доступ мешканців громади, та опублікування їх у газеті району.
  2. Всі прийняті радою рішення в одному примірнику підшиваються у спеціальну книгу прийнятих радою рішень, яка зберігається в секретаріаті ради, а також розмі­щуються на Інтернет-ресурсі громади, який має передбачати можливості пошуку ух­валених рішень за різними ознаками: ключове слово, дата прийняття, номер рішення тощо.
  3. Кожен має право ознайомитися з будь-яким рішенням ради через вільний доступ до книги прийнятих рішень, для чого встановлюються години доступу до книги для бажаючих.
  4. Кожен має право отримати копію будь-якого рішення ради з книги прийнятих радою рішень за окрему плату, яка не може бути більшою від затрат, необхідних для виготовлення копії, і встановлюється рішенням виконавчого органу ради.

Стаття 12. Гласність у роботі ради

1. Засідання ради, її колегії, постійних та тимчасових спеціальних комісій є відкри­тими і гласними.

2. За рішенням ради можуть проводитися закриті засідання для розгляду конкретно визначених питань, відповідно до вимог законодавства України про інформацію, які стосуються:

  1. Інформації щодо приватного життя конкретних громадян, даних персонального характеру;
  2. Конфіденційної інформації, що визнана такою в установленому порядку і нале­жить раді, установам, підприємствам, організаціям і відомствам;
  3. Інформації, що становить державну таємницю.

3. Якщо прийняте у результаті закритого засідання рішення не містить даних, розголошення яких призведе до порушення законодавства у сфері інформації та відповідної таємниці, воно оприлюднюється в установленому регламентом порядку.

4. Гласність роботи ради забезпечується:

  1. Доведенням до відома громадськості інформації про план роботи ради;
  2. Уможливленням трансляції її засідань засобами телебачення і радіомовлення;
  3. Публікацією звітів про роботу та рішень ради у пресі;

4.  Уможливленням громадянам спостерігати (в порядку, обумовленому в частині цієї статті) роботу ради;

5.  Інтернет-ресурсом ради, чи громади, на якому розміщуються ухвалені акти ради та її виконавчих органів, а також забезпечується можливість їх пошуку за різними скла­довими: назвою, датою ухвалення тощо.

  1. Представники телебачення, радіо і преси акредитуються при раді на певний тер­мін, який не може бути більшим за термін дії ради поточного скликання, поданням відповідної заяви, підписаної повноважною на те особою засобу масової інформації секретареві ради. Відмова в акредитації повинна бути вмотивованою і може бути ос­каржена до ради або до суду. Акредитованим представникам засобів масової інфор­мації надається можливість ознайомлення з матеріалами, які розповсюджуються серед депутатів на пленарному засіданні, за винятком тих, що слухаються у режимі «закритого засідання».
  2. <

    « повернутися до всіх документів

Веб-сайти для громад України - GROMADA.ORG.UA Веб-сайти для районних державних адміністрацій України - RDA.ORG.UA Веб-сайти для районних рад України - RAYRADA.ORG.UA Веб-сайти для відділів освіти та освітніх закладів - OSV.ORG.UA Розробка офіційних сайтів державним організаціям


офіційні сайти «під ключ»
для органів державної влади

Розробка веб-сайтів для органів місцевого самоврядування
Пропонуємо веб-платформи по створенню власного веб-сайту державним органам влади, органам місцевого самоврядування та державним установам
Gromada.org.ua, Starostat.org.ua, Rayrada.org.ua, Rda.org.ua, Osv.org.ua

Результати опитування

Онлайн-опитування: У якому населеному пункті Ви проживаєте?

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано